miercuri, 7 februarie 2007

mai puteti?

Sunt sfarsita...ca de altfel in fiecare seara din ultimii...nici nu mai stiu cati ani. Nu mai am putere nici sa ma plang calumea...de ce sa ma mai obosesc macar sa ma plang? Si pentru asta trebuie energie, iar eu nu prea mai am. Povestea alaltaseara o gagica cum a fost la nebuni...cedase de atata munca si stres, avusese o cadere si medicul a vrut sa o "rupa" de mediul in care acumulase prea mult, asa ca a trimis-o la nebuni, e drept ca la sectia de "usori" si recuperabili. Din pacate nu e singura pe care o aud povestind asa ceva. Incepe sa devina un pic cam de speriat, in ce hal reusim sa ne aducem pe noi insine...si atunci auzi ca dupa ce tu te zbati zilnic sa razbesti, unii nici macar nu se deranjeaza sa mearga la servici...si mai si primesc bani pentru asta, din impozitele pe care tot noi le platim la stat. Zvacnire. Razvratire. Crezusem ca nu mai am putere pentru asa ceva...si-mi vine din nou sa urlu cat ma tine gura, sa urlu cu tot gatul, cu tot corpul, sa simt cum imi iese tot veninul afara...pacat ca ar fi in van...incep sa ma gandesc din nou serios sa studiez chestii de-alea cu zen...macar sa nu mai enervez degeaba. M-am si aprovizionat deja cu muzica ambientala calmanta...sa mentinem in continuare starea de leguma careia nu-i pasa ca e exploatata...leguma...oare eu ce leguma as fi?...cred ca nu mi-ar mai pasa...